نمایه نویسندگان

ا

  • احمدی خواه، مهدی «نقد و بررسی ساختار عناصر بیانی در اشعار کتاب فارسی پایۀ اوّل ابتدایی» [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 97-115]
  • التیامی نیا، پارسا بررسی میزان انطباق اهداف شناختی، مهارتی و نگرشیِ کتاب هایِ نگارشِ دورۀ اولِ متوسطه [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 57-77]

ذ

  • ذاکری، گیتا تأثیر شعرقصه بر یادگیری مقولات دستوری پایۀ هفتم (مطالعۀ موردی، فعل، مصدر و بن‌های ماضی و مضارع) [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 21-38]

ز

  • زارعان آدرمنابادی، فاطمه تحلیل محتوای فارسی دوره اول متوسطه بر اساس معرفی اسطوره‌ها، الگوها و اندیشمندان ایرانی - اسلامی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]

س

  • سجادی فر، وحید چهارگونه غلط‌نویسی در انشای دانش‌آموزان متوسطه اول (مطالعۀ دانش‌آموزان پسر پایۀ نهم) [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 39-56]
  • سهراب نژاد، علی محمد «نقد و بررسی ساختار عناصر بیانی در اشعار کتاب فارسی پایۀ اوّل ابتدایی» [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 97-115]

ش

  • شادی گو، شهریار «نقد و بررسی ساختار عناصر بیانی در اشعار کتاب فارسی پایۀ اوّل ابتدایی» [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 97-115]

ق

  • قلمکاران، سید محمد تحلیل محتوای فارسی دوره اول متوسطه بر اساس معرفی اسطوره‌ها، الگوها و اندیشمندان ایرانی - اسلامی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]

ک

  • کمالی نهاد، علی اکبر چهارگونه غلط‌نویسی در انشای دانش‌آموزان متوسطه اول (مطالعۀ دانش‌آموزان پسر پایۀ نهم) [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 39-56]

م

  • مرادی (رستا).، ابوالفضل بررسی و تحلیل مهارت تندخوانی به عنوان مرحله ای از مهارت خواندن در فارسی و ضرورت آموزش آن به معلمان ابتدایی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 77-96]

ن

  • نرماشیری، اسماعیل بررسی میزان انطباق اهداف شناختی، مهارتی و نگرشیِ کتاب هایِ نگارشِ دورۀ اولِ متوسطه [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 57-77]